2018-01-09

Nordnet og PensionsSelskabet indleder samarbejde

I dag præsenterer Nordnet et nyt samarbejde, der betyder, at kunder i Nordnet nu har mulighed for at spare op i livrente og tegne forsikringsprodukter via PensionsSelskabet. Det unikke samarbejde betyder også, at Nordnets kunder kan få gratis pensionsrådgivning.

I mere end 8 år har Nordnet tilbudt pensionsopsparing til sine kunder til nogle af markedets laveste priser – et nyt samarbejde med PensionsSelskabet giver kunderne nye muligheder, når der skal spares op til alderdommen.

– Jeg er ekstremt glad og stolt over at kunne løfte sløret for vores samarbejde med PensionsSelskabet. Det gør det muligt for os at tilbyde livrente og andre risikoforsikringsprodukter til vores kunder ud over de eksisterende bankbaserede pensionsprodukter, så som ratepension, aldersopsparing og kapitalpension, lyder det fra Nordnet Danmarks landechef, Niklas Odenwall.

Han er glad for, at det lykkedes at stable et samarbejde med PensionsSelskabet på benene.

– PensionsSelskabet er et fantastisk match til vores tilbud. Deres værdier, og den måde de arbejder på, minder meget om vores. Deres mål er også at finde den bedste løsning for kunden, og samtidig tilbyder de meget rimelige priser, fortæller Niklas Odenwall.

Også hos PensionsSelskabet er der glæde over det nye samarbejde.

– PensionsSelskabet ser meget frem til samarbejdet med Nordnet, da dette samarbejde giver kunderne nye attraktive muligheder for at få det bedste fra begge verdener. Virksomheder, selvstændige og privatpersoner får her en oplagt mulighed for at sikre sig en optimal pensionsløsning på et sted via et unikt produktudbud og personlig rådgivning, siger Niels Borger Rasmussen, Partner i PensionsSelskabet.

Samarbejdet mellem Nordnet og PensionsSelskabet betyder, at Nordnets kunder kan få pensionsrådgivning hos PensionsSelskabet, hvor de ud over livrenten også kan tegne forskellige risikoforsikringer til dem og deres familie.

– Pension er et vigtigt fokusområde for Nordnet Danmark i fremtiden, og dette er blot et skridt i udviklingen mod at tilbyde nye produkter og services, som kommer vores kunder til gode, lover Niklas Odenwall.

For mere information, kontakt venligst:
Niklas Odenwall, Landechef i Nordnet Danmark
+358 40 565 6043,
niklas.odenwall@nordnet.dk

Niels Borger Rasmussen, Partner i PensionsSelskabet
+45 2090 4310,
nbr@pensionsselskabet.dk

Nordnet er en bank for investering i værdipapirer, og vi findes i Danmark, Sverige, Finland og Norge. Ideen bag Nordnet er at give kunderne kontrollen over deres penge og investeringer, og målet er at blive den foretrukne bank for investorer i Norden. Besøg os på www.nordnetab.com, www.nordnet.se, www.nordnet.no, www.nordnet.dk eller www.nordnet.fi.