2016-11-03

Nordnetin maajohtajaksi Suvi Tuppurainen

Suvi Tuppurainen on nimitetty Nordnet Suomen uudeksi maajohtajaksi. Hän seuraa tehtävässä Niklas Odenwallia, joka siirtyy maajohtajaksi Tanskaan.

Suvi Tuppurainen, KTM, (40) on nimitetty Nordnetin maajohtajaksi Suomessa. Hän nousee tehtävään Suomen myynti- ja markkinointijohtajan paikalta.

– Olen erittäin innoissani uudesta tehtävästä. Odotan pääseväni yhdessä muun Suomen tiimin kanssa kehittämään nykyaikaisia tuotteita ja palveluita suomalaisille säästäjille ja sijoittajille. Meillä on erinomainen asema Suomessa ja tulemme entisestään panostamaan sekä korkeaan asiakastyytyväisyyteen että vahvaan brändiin, sanoo Suvi Tuppurainen, Nordnet Suomen tuleva maajohtaja.

Suomen maajohtajana vuodesta 2011 lähtien toiminut Niklas Odenwall siirtyy Nordnet Tanskan maajohtajaksi.

– Nordnetillä on johtava asema suomalaisten aktiivisten sijoittajien joukossa ja viime vuosien kasvu on ollut vahvaa. Olemme muuttaneet sijoituspalveluiden hinnoittelua ja meillä on markkinoiden kattavin rahastovalikoima. Muutama vuosi sitten markkinoille tuomamme Superrahasto on edelleen Suomen ainoa täysin kuluton indeksirahasto. Siihen säästää nykyään yli 26 000 suomalaista. Olen todella iloinen, että Suvi Tuppurainen otti vastaan Suomen maajohtajan tehtävät ja jatkaa menestyksekästä työtä, jota Niklas Odenwall on tehnyt, sanoo Håkan Nyberg, Nordnetin toimitusjohtaja.

Suvi Tuppurainen aloittaa maajohtajan tehtävässä 5.12.2016.

Lue lisää Tuppuraisen rahoitusalan pitkästä työkokemuksesta: www.linkedin.com/in/suvituppurainen

Lisätietoja antaa:
Suvi Tuppurainen, maajohtaja 5.12.2016 alkaen, Nordnet Suomi
puh: +358 50 380 3877, suvi.tuppurainen@nordnet.fi

Niklas Odenwall, maajohtaja, Nordnet Suomi
puh. +358 40 565 6043, niklas.odenwall@nordnet.fi

Nordnet on pohjoismainen pankki, jonka kautta voi sijoittaa osakkeisiin ja rahastoihin. Nordnetin tavoitteena on antaa asiakkaille työkalut omien sijoitustensa hallintaan ja olla pohjoismaisten säästäjien ja sijoittajien ykkösvalinta. Nordnet AB on listattu Tukholman pörssiin. Tutustu meihin osoitteessa www.nordnet.fi tai www.nordnetbankab.wpengine.com.