2010-07-01

Android on nyt Nordnetissä

Nordnet lanseeraa tänään sovelluksen Android – puhelimille. Sovelluksella voi mm. seurata markkinainformaatiota, ostaa ja myydä osakkeita sekä rahastoja.

Nordnet toi ensimmäisenä Pohjoismaissa Applen suositulle iPhonelle sovelluksen, jonka avulla asiakkaat pystyivät hoitamaan sijoituspalvelujansa. iPhone –sovellus on ollut suosittu ja myös Android –puhelimissa toimivalle sovellukselle on ollut kysyntää. Uudella Android –sovelluksella voi seurata pörssi-informaatiota, talousuutisia, ostaa ja myydä osakkeita sekä rahastoja.

Pankkipalvelut ja sijoittaminen siirtyvät mobiiliin. Matkapuhelimella käytettävien pankkipalvelujen määrä kasvaa ja osakekaupat ja rahastotoimeksiannot  tehdään matkapuhelimella. ”Kesällä aktiiviset sijoittajat voivat hallita salkkuaan ja seurata markkinoita riippumatta siitä onko hiekkarannalla vai riippumatossa”, vinkkaa Juha Raumolin Nordnetistä.

Nordnetin Android –sovellus on ladattavissa ilmaiseksi Android market –sovelluskaupasta.

Lisätietoja antaa:
Juha Raumolin, Head of Marketing Nordnet Bank AB Suomen sivuliike
juha.raumolin@nordnet.fi

Nordnet provides services that simplify savings, investments and loans to private investors in the Nordic region. We focus on active savings with a modern and smart approach. The holding company, Nordnet AB (plc), is listed on NASDAQ OMX Stockholm. Nordnet is the leading broker in the Nordic region with about 310,000 accounts in Sweden, Norway, Denmark, Finland, Germany and Luxembourg. Visit us at www.nordnet.se, www.nordnet.no, www.nordnet.dk, www.nordnet.fi, www.nordnet.de and www.nordnet.lu.