2013-01-25

Nordnet ja Fondita rahastoyhteistyöhön

Nordnetin 284 000 suomalaista ja ruotsalaista asiakasta pääsevät nauttimaan Fonditan huippurahastoista.

Nordnet ja Fondita Rahastoyhtiö Oy aloittavat rahastojen myyntiyhteistyön viidellä huippurahastolla. Jatkossa Nordnetin suomalaiset ja ruotsalaiset asiakkaat voivat merkitä Fonditan rahastoja joko yksittäin tai kuukausisäästämällä.

Nordnetin kautta tarjolla olevat Fondita-rahastot (kasvuosuudet, minimisijoitus vain 15 eur/merkintä):

Fondita Equity Spice

Fondita Nordic Small Cap

Fondita 2000+

Fondita European Small Cap

Fondita European Top Picks.

”Haluamme tarjota asiakkaillemme vain parasta, joten Fondita-yhteistyön aloittaminen on tässä suhteessa erittäin looginen veto. Arvopaperin vuoden 2012 rahastoyhtiövertailussa Fondita kipusi ansaitusti kärkeen täyden kympin suorituksellaan ja lunasti Suomen parhaan rahastoyhtiön tittelin. Asiakkaamme varmasti arvostavat sitä, että näin hyviä laaturahastoja on kauttamme tarjolla helposti vain muutaman klikin päässä”, perustelee Nordnet Suomen maajohtaja Niklas Odenwall

”Olemme omasta puolestamme tyytyväisiä päätökseen aloittaa yhteistyö Nordnetin kanssa. Yhteistyön avulla tavoitamme suuren määrän potentiaalisia asiakkaita, joiden tavoittaminen muuten olisi hankalaa. Nordnetin kaltainen, muista rahastoyhtiöistä riippumaton taho, on tässä suhteessa hyvä yhteistyökumppani”, kommentoi Fonditan Kim Westerén.

Lisätietoja antaa:
Niklas Odenwall, Nordnet Suomen maajohtaja
+358 9 681 78 676, +358 40 565 6043
niklas.odenwall@nordnet.fi

Kim Westerén, Fondita Rahastoyhtiö Oy
+358 9 66 89 89 11

Nordnet provides services that simplify savings, investments and loans to private investors in the Nordic region. We focus on active savings with a modern and smart approach. The holding company, Nordnet AB (plc), is listed on NASDAQ OMX Stockholm. Nordnet is the leading broker in the Nordic region with about 445,000 accounts in Sweden, Norway, Denmark and Finland. Visit us at www.nordnet.se, www.nordnet.no, www.nordnet.dk and www.nordnet.fi.