2016-02-24

Nordnet nå over en halv million kunder

Nordnets kundevekst i Norden er sterk. Siden starten av 2015 har antallet kunder økt med over 15 prosent, og selskapet rundet i dag over en halv million kunder.

Nordnets langsiktige mål er å bli førstevalget for sparing og investering i Norden. Veksten i alle nordiske markeder er sterk, og antallet kunder har økt fra 432 600 i starten av 2015 til drøyt 500 000 kunder i dag. Totalt har kundene 193 milliarder kroner plassert på Nordnets plattform for sparing og investering.

– Vår viktigste oppgave er å sørge for at vi har fornøyde kunder. Vår sterke vekst viser at vårt tilbud står sterkt i tiden, og at vi leverer produkter og tjenester som er engasjerende og relevante. Jeg er stolt over utviklingen, og garanterer at vi også fremover fortsetter vår satsning på innovative løsninger til våre kunder, sier Anders Skar, landssjef for Nordnet Norge.

Antall kunder i de nordiske landene:
Norge: 72.500
Sverige: 241.300
Finland: 129.200
Danmark: 57.200

For ytterligere informasjon, vennligst kontakt:
Anders Skar, Country Manager Nordnet Norge
Mobil: +47 959 222 77
E-post: anders.skar@nordnet.no
Twitter: @AndersNordnet

Nordnet er en bank for investeringer i aksjer og fond som er tilstede i Norge, Sverige, Danmark og Finland. Tanken bak Nordnet er å la kundene selv ta kontroll over pengene og investeringene sine, og målet er å bli førstevalget for sparing og investering i Norden. Nordnet AB (publ) er notert på Nasdaq Stocholm. Besøk oss på www.nordnetbankab.wpengine.com, www.nordnet.no, www.nordnet.se, www.nordnet.dk eller www.nordnet.fi.