2017-08-15

Nordnet tuo aktiivisille kaupankävijöille uuden kaupankäyntisovelluksen yhteistyössä Infrontin kanssa

Nordnet on julkistanut tänään yhteistyösopimuksen Infrontin kanssa. Sopimuksen myötä Nordnet tarjoaa jatkossa aktiivisimpien asiakkaidensa käyttöön uuden Infront Web Trader -kaupankäyntisovelluksen. Sovelluksen lanseeraus tapahtuu kaikissa maissa, joissa Nordnet toimii: Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa.

Web Traderin käyttöönoton yhteydessä Nordnetin oma WinTrade-sovellus poistuu käytöstä. Siirtymävaihe uuteen sovellukseen alkaa syyskuussa ja sen on määrä päättyä lokakuussa. Syksyn aikana WinTrade-käyttäjät pääsevät testaamaan Web Traderia maksutta.

Nordnet pyrkii aina tarjoamaan asiakkailleen maailman parhaat ja teknisesti edistyneimmät työkalut säästämiseen ja sijoittamiseen. Usein kehitämme itse tarjontaamme, mutta joskus käytämme myös markkinoiden johtavien toimijoiden kehittämiä ratkaisuja. Infront Web Traderin avulla voimme tarjota ratkaisun, joka on suunniteltu nykypäivän aktiivisille kaupankävijöille, sanoo Nordnet Suomen maajohtaja Suvi Tuppurainen.

WinTrade on Nordnetin kehittämä kaupankäyntisovellus, joka lanseerattiin vuonna 2001. Sovellus oli tuolloin ensimmäinen Windows-pohjainen, reaaliaikainen osakekaupankäyntisovellus Ruotsin markkinoilla. Tänä päivänä WinTradella on noin 4000 käyttäjää. Sovellusta voi käyttää vain PC:llä ja se vaatii erillisen ohjelmiston asentamista. Infront Web Traderia sen sijaan voi käyttää Nordnetin palvelun kautta verkkoselaimessa, ilman että mitään tarvitsee asentaa laitteelle. Sovellus toimii niin PC:llä, Macilla kuin mobiililaitteillakin.

Olemme jo pitkään tehneet yhteistyötä Nordnetin kanssa, joka on tarjonnut Infront-terminaalimme käyttöön Active Trader -asiakkailleen. Laajennamme nyt yhteistyötämme ja autamme Nordnetiä tarjoamaan moderneinta mahdollista teknologiaa asiakkaidensa käyttöön. Se, että yksi Pohjoismaiden johtavista digitaalisista pankeista valitsee meidät yhteistyökumppanikseen, kertoo, että tarjoamamme Web Trader on korkealaatuinen tuote, joka vastaa kaikkein vaativimpien asiakasryhmien tarpeisiin. Tämä vahvistaa Infrontin asemaa Pohjoismaiden johtavana markkinadatan ja kaupankäyntiterminaalien toimittajana, sanoo Infrontin toimitusjohtaja Kristian Nesbak.

Lisätietoja antaa:
Johan Tidestad, Nordnetin viestintäjohtaja