2016-02-24

Nordnetillä yli 500 000 asiakasta

Nordnet Pankin asiakaskasvu Pohjoismaissa on ollut vahvaa. Asiakasmäärä on kasvanut koko konsernissa vuoden 2015 alusta katsoen 15 % ja nyt asiakkaita on yli puoli miljoona.

Nordnetin pitkän tähtäimen tavoite on olla pohjoismaisten sijoittajien ja säästäjien ykkösvalinta. Asiakkaiden määrä on kasvanut vuoden 2015 alun 432 600 asiakkaasta yli 500 000 asiakkaaseen. Asiakkaiden yhteenlasketut säästöpääomat yltävät 193 miljardiin Ruotsin kruunuun.

– Tärkein tehtäväni toimitusjohtajana on tehdä asiakkaista tyytyväisiä. Vahva kasvu asiakkaiden määrässä osoittaa, että palvelumme ja tuotteemme vastaavat asiakkaiden tarpeisiin. Olen ylpeä nopeasta kasvutahdista ja vakuutan, että jatkamme innovatiivisten ratkaisujen kehittämistä asiakkaillemme, kertoo Nordnetin toimitusjohtaja Håkan Nyberg.

– Asiakasmäärä kasvoi Suomessa 14 % vuonna 2015. Olemme iloisia nopeasta kasvusta myös Suomen markkinoilla. Uskomme, että suomalaiset sijoittajat arvostavat palvelumme laatua, josta saimme kiitosta muun muassa Osakesäästäjien Välittäjä 2015 -tutkimuksessa. Asiakaskasvu selittyy myös sillä, että asiakkaamme suosittelevat meitä aktiivisesti eteenpäin ystävilleen ja tuttavilleen, kommentoi Nordnet Suomen maajohtaja Niklas Odenwall.

Merkkipaalun kunniaksi Nordnet tarjoaa asiakkailleen kaupat viidellä valitulla osakkeella (Nokia, Apple, H&M, Novo Nordisk ja Statoil) ilman välityspalkkiota 1.3.2016. Lue lisää kampanjasta osoitteessa www.nordnet.fi/500

Asiakkaiden määrä Pohjoismaissa:
Suomi: 129 200
Ruotsi: 241 300
Tanska: 57 200
Norja: 72 500

Lisätietoja antaa:
Niklas Odenwall, maajohtaja, Nordnet Suomi
niklas.odenwall@nordnet.fi

Nordnet on pohjoismainen pankki, jonka kautta voi sijoittaa osakkeisiin ja rahastoihin. Nordnetin tavoitteena on antaa asiakkaille työkalut omien sijoitustensa hallintaan ja olla pohjoismaisten säästäjien ja sijoittajien ykkösvalinta. Nordnet AB on listattu Tukholman pörssiin. Tutustu meihin osoitteessa www.nordnet.fi tai www.nordnetbankab.wpengine.com.