2022-11-30

Anne Buchardt stopper som landechef for Nordnet i Danmark

Anne Buchardt forlader sin stilling som chef for den danske forretning i Nordnet. Rekrutteringsprocessen for at finde hendes efterfølger er allerede startet, og Anne fortsætter i jobbet indtil februar.

Anne Buchardt startede som landechef for Nordnet Danmark i efteråret 2018. Under Annes ledelse har Nordnet styrket sin position på det danske opsparingsmarked markant, og kundebasen er vokset fra 95.000 til mere end 365.000 danske privatkunder. Anne forlader nu Nordnet til fordel for en ny stilling uden for banken. Hun fortsætter dog i sin rolle i Nordnet indtil februar 2023.

• Anne Buchardt har været en meget kompetent og værdsat chef for vores danske forretning. Hun har taget Nordnet til det næste niveau, når det gælder både kundetilbud og organisation, og samtidig sikret os en plads som det foretrukne valg for de private investorer i Danmark. Jeg vil gerne takke Anne for fire succesfulde år og ønske hende held og lykke fremadrettet, udtaler Lars-Åke Norling, CEO i Nordnet.
  • Jeg har haft fire vanvittig spændende år i Nordnet. Det har været en periode, hvor Nordnet for alvor er blevet kendt i Danmark – og jeg er super stolt over både at have været med til at skubbe til danskernes interesse for investering og den forretning, som jeg sammen med resten af organisationen har bygget op, og som nu tæller mere end 6% af den danske befolkning. Det har ikke været nogen let beslutning at forlade Nordnet – men når der dukker en ny spændende udfordring op, må man også nogen gange bare slå til, siger Anne Buchardt, landechef for Nordnet i Danmark.

For mere information, kontakt:

Johan Tidestad,

Kommunikationschef Nordnet

+46 708 875 775, johan.tidestad@nordnet.se

Lene Nording-Grooss
Kommunikationschef, Nordnet DK
+4522656711, lene.nording-grooss@nordnet.dk

Nordnet er en ledende nordisk digital platform for opsparing og investering. Gennem innovation, enkelhed og transparens udfordrer vi traditionelle strukturer og giver private investorer adgang til samme information, værktøjer og service som professionelle investorer. Besøg os på www.nordnetab.com, www.nordnet.se, www.nordnet.no, www.nordnet.dk eller www.nordnet.fi.