2023-02-07

Brian Buus Madsen udnævnes til fungerende landechef for Nordnet Danmark

I november sidste år blev det meldt ud, at Anne Buchardt fratræder sin stilling som landechef i Nordnet Danmark. Annes sidste dag hos Nordnet er nu fastsat til den 10. februar, hvor Brian Buus Madsen vil tage over som fungerende landechef frem til, at Annes efterfølger er på plads.

Brian Buus Madsen har en lang karriere i finansbranchen bag sig, hvor han blandt andet har erfaring fra Danske Bank. Brian kom til Nordnet i 2020 og sidder i dag i stillingen som Head of Business Management, hvor han har ansvar for blandt andet markedsføring, salg og prissætning på det danske marked.

Rekrutteringsprocessen med at finde en ny landechef til Nordnet Danmark er i gang.

– Brian er den helt rigtige til at varetage ansvaret for vores danske forretning frem til, at en ny landechef er på plads. Brian har både stor erfaring fra finansbranchen og internt i Nordnet, og han er samtidig en værdsat kollega og chef, siger Lars-Åke Norling, CEO i Nordnet.

– Jeg er glad for tilliden og, at jeg har fået lov til at stå i spidsen for Nordnet Danmark i den kommende periode. Mit fokus vil være på at fastholde Nordnets stærke brand hos de private investorer og fortsat skabe vækst i forretningen ved at tiltrække nye kunder og ny opsparingskapital, siger Brian Buus Madsen, fungerende landechef for Nordnet Danmark.

Kontakt for mere information:

Johan Tidestad, kommunikationschef

+46 (0) 708-875 775

johan.tidestad@nordnet.se

Nordnet er en ledende nordisk digital platform for opsparing og investering. Gennem innovation, enkelhed og transparens udfordrer vi traditionelle strukturer og giver private investorer adgang til samme information, værktøjer og service som professionelle investorer. Besøg os på www.nordnetab.com, www.nordnet.se, www.nordnet.no, www.nordnet.dk eller www.nordnet.fi.