2021-10-19

Nordnet toimii yksinoikeudella Volvo Carsin yleisöannin merkintäpaikkana Suomessa

Volvo Cars on ilmoittanut tänään aikeestaan listautua Tukholman pörssiin. Listautumisannin merkintäaika on alkanut tänään ja Nordnet toimii yksinoikeudella yleisöannin merkintäpaikkana Suomessa.

Volvo on yksi maailman tunnetuimmista automerkeistä. Volvo Cars aloitti autojen valmistuksen vuonna 1927, ja nykyään yhtiön tuotteita myydään jo yli 100 maassa. Viimeisimpien raportoitujen 12 kuukauden aikana (7/2020–6/2021) Volvo Cars myi noin 775 000 autoa maailmanlaajuisesti.

• Olemme erittäin iloisia, että Volvo on valinnut Nordnetin merkintäpaikaksi yleisöannissaan. Teemme jatkuvasti työtä tarjotaksemme asiakkaillemme mahdollisuuden osallistua mielenkiintoisimpiin pohjoismaisiin listautumisiin, ja Volvo kuuluu ehdottomasti tähän kategoriaan, sanoo Nordnet Suomen maajohtaja Suvi Tuppurainen.
  • Merkinnän voi tehdä Nordnetissä olevalle osakesäästötilille (OST) tai arvo-osuustilille (AOT), eli sijoittaja voi valita kumpaa tilityyppiä haluaa käyttää. Merkintään vaaditaan Nordnet-asiakkuus, jonka voi avata maksutta verkkopankkitunnuksilla, jatkaa Tuppurainen.

Tietoa yleisöannista:

• Merkintäaika: 19.–26.10.2021
  • Ensimmäinen kaupankäyntipäivä Tukholman pörssissä (arvio): 28.10.2021
  • Hinta: 53–68 SEK/osake
  • Minimimerkintämäärä: 100 osaketta
  • Esite ja muut listautumisannin materiaalit löytyvät osoitteesta nordnet.fi/fi/volvocars.

Lisätietoja antaa:

Suvi Tuppurainen, Nordnet Suomen maajohtaja