2010-06-18

iPhone app til aktiehandel nu åben for alle

Nordnet lancerer en helt ny version af sin iPhone applikation, som gør det endnu lettere at følge sine investeringer, uanset om man er kunde hos Nordnet eller ej.

Ud over at appen er blevet åben for alle, er der også gennemført en række forbedringer for kunder, som logger ind i applikationen. Blandt de vigtigste nyheder er streamede aktiekurser i realtid, en enklere ordreafgivelse, ordredybde i fem niveauer, samt nyheder direkte fra nyhedsbureauerne i realtid.

– Da vi lancerede vores iPhone app i februar måned, lå fokus først og fremmest på tilgængeligheden og en enkel måde at handle aktier fra iPhone. Siden da har vi med hjælp af vores brugeres feedback videreudviklet applikationen med mere avanceret børsfunktionalitet. Med den nye version tilbyder vi en iPhone app som tilfredsstiller både de almindelige aktieinteresserede og de meget aktive investorer, siger Max Gandrup, Country General Manager hos Nordnet i Danmark.

Demo af applikationen kan ses på YouTube: http://www.youtube.com/NordnetDanmark, og den kan downloades gratis fra Apples App Store: http://itunes.apple.com/dk/app/nordnet/id345038631?mt=8

For nærmere information og billedmateriale, kontakt venligst Max Gandrup, Country General Manager Nordnet Danmark på +45 24 29 15 00 eller max.gandrup@nordnet.dk

Nordnet provides services that simplify savings, investments and loans to private investors in the Nordic region. We focus on active savings with a modern and smart approach. The holding company, Nordnet AB (plc), is listed on NASDAQ OMX Stockholm. Nordnet is the leading broker in the Nordic region with about 310,000 accounts in Sweden, Norway, Denmark, Finland, Germany and Luxembourg. Visit us at www.nordnet.se, www.nordnet.no, www.nordnet.dk, www.nordnet.fi, www.nordnet.de and www.nordnet.lu.