2007-10-10

Ledelsesendringer for Nordnet Norge

Lars Thorstensen, daglig leder for Nordnets filial i Oslo og medlem av konsernledelsen, har informert om at han forlater Nordnet.

Lars forlater Nordnet en gang i løpet av høsten. Eksakt dato er ikke fastsatt. Ny daglig leder for Nordnets filial, samt Country Manager for Nordnet Norge, blir Anders Skar. Nordnet Norge kommer til å fortsette å ekspandere og Oslo-kontoret vil bli større. I løpet av kort tid lanserer Nordnet Norge pensjons- og forsikringstjenester.

”Det er veldig trist at Lars velger å forlate oss. Lars har gjort en fantastisk jobb og vært avgjørende for vår fremgang på det norske markedet. Jeg ønsker Lars lykke til med hans nye utfordringer,” sier Klas Danielsson, Nordnets konsernsjef.

”Det føles tøft og følelsene er blandet når jeg nå etter syv år forlater Nordnet. Jeg har stortrivdes og det har vært helt fantastisk å få være med å bygge opp Nordnet til Norges største nettmegler. Men en eller annen gang skal man røre på seg og prøve noe nytt og nå har jeg bestemt meg for å gjøre det,” sier Lars Thorstensen.

Filer