2010-06-18

Nordnet tuo pörssin vaikka hiekkarannalle

​​Nordnet lanseeraa uuden version iPhone-kaupankäyntisovelluksestaan. Päivitetyt kuvaajat, parannetut kaupankäyntipalvelut sekä toiminnot, joita voi käyttää myös ilman sisäänkirjautumista, tekevät säästämisestä ja sijoittamisesta entistä helpompaa missä tahansa onkin.

”Kun lanseerasimme sovelluksen tammikuussa, keskityimme ensisijaisesti tärkeimpiin kaupankäyntitoimintoihin. Sen jälkeen olemme asiakkaiden palautteiden perusteella kehittäneet edistyneempiä kaupankäyntipalveluita. Uusi versio sopii erityisen hyvin aktiiviselle sijoittajalle”, sanoo Nordnet Suomen markkinointijohtaja Juha Raumolin.

Tärkeimmät versiopäivitykset sisältävät nopeamman toimeksiantojen teon, tarjouskirjan, mahdollisuuden seurata eri uutislähteiden uutisia sekä automaattiset kurssipäivitykset. Uudessa versiossa voi myös seurata markkinainformaatiota ja päivittää kursseja ilman, että on asiakkaana Nordnetissä. Eli kuka tahansa voi käyttää sovellusta.

”Kesällä aktiiviset sijoittajat voivat hallita salkkuaan ja seurata markkinoita riippumatta siitä onko hiekkarannalla vai riippumatossa”, vinkkaa Juha Raumolin.

Lisätietoja antaa:
Juha Raumolin, Head of Marketing Finland
Nordnet Bank AB Suomen sivuliike
juha.raumolin@nordnet.fi

Nordnet provides services that simplify savings, investments and loans to private investors in the Nordic region. We focus on active savings with a modern and smart approach. The holding company, Nordnet AB (plc), is listed on NASDAQ OMX Stockholm. Nordnet is the leading broker in the Nordic region with about 310,000 accounts in Sweden, Norway, Denmark, Finland, Germany and Luxembourg. Visit us at www.nordnet.se, www.nordnet.no, www.nordnet.dk, www.nordnet.fi, www.nordnet.de and www.nordnet.lu.